
اگر رفتاری غیر محترمانه با دیگران دارید،
برای آنها هم احترام گذاشتن به شما دشوار خواهد شد.
احترام گذاشتن به دیگران نشانه این است که خود شما نیز شایسته احترامید.
اگر به دیگران احترام نگذارید،
مردم شما را به چشم انسانی بی محبت نگاه می کنند
که قادر به درک ارزش وجودی دیگران نیست.
بعضی از رئیس ها و مدیران شرکت ها سعی می کنند
با اعمال اقتدار خود بر زیر دستانشان احترام کسب کنند.
مربوط به موضوع : نظرات دانش آموزان
نویسنده مهشید محمّدی در پنجشنبه چهارم آبان ۱۳۹۶ |
چگونه به دیگران احترام بگذاریم؟(3)...ما را در سایت چگونه به دیگران احترام بگذاریم؟(3) دنبال میکنید
برچسب: بگذاریم؟, نویسنده: بازدید: 89